12 sierpnia 2009

Nasz dar modlitwy!

W nocy z wtorku na środę, 12 sierpnia, zmarła Mama siostry Teresy Chomieniec MSC w Miasteczku Krwi Chrystusa w Rawie Mazowieckiej.

Otoczmy życzliwością naszych serc Mamę, która odeszła do Pana po długiej , ciężkiej chorobie, siostrę Teresę, która przez kilka ostatnich lat pielęgnowała Mamę w domu zakonnym, i podziękujmy Panu Jezusowi, który właśnie w takich okolicznościach umożliwił siostrze Teresie pogłębienie osobistej relacji z Nim.

Fragment z książki:
"Wzięłam mamę na krótki spacer po korytarzu. Mówiłam Ojcu Niebieskiemu, że teraz czuję się tak, jakbym prowadziła Pana Jezusa.

I tak jest. Ja jestem obecny w każdym człowieku i teraz słuzysz Mi w swojej mamie. Moja obecność w każdym jest ukryta, jest tajemnicą, ale serce, które kocha i potrafi patrzeć oczyma wiary, rozpoznaje Mnie tak łatwo, jak dziecko swoją mamę i tatę. "
(18.12.2005, Teresa Chomieniec MSC, Rozmowy z moim Panem, t. III)

Pogrzeb Mamy siostry Teresy odbędzie się w piątek, 14 sierpnia w Rawie Mazowieckiej w "Dużym" kosciele o godz. 14.00.

Brak komentarzy: