14 czerwca 2010

Nie bójcie sie, bo macie Matkę

Pytamy Maryję, czy Ona chce nam coś powiedzieć.

Maryja mówi:
Moje drogie dzieci! Przecież tu jestem wśród tych, którzy we mnie wierzą i kochają Mnie tak, jak umieją. Dlatego nie muszę wam przypominać, że Bóg mój oddał Mi was w opiekę.
Powtarzam nieustannie to jedno: nie bójcie sie, bo macie Matkę. Dziękujcie za Jego wielką troskę o was, za bezpieczeństwo, które wam daje, a które niedługo stanie się widoczne wobec katastrof, które doświadczą inne narody wokół was.
Jeszcze raz chcę wam przypomnieć, dzieci, prośbę mojego Syna, abyście się modlili z całego serca, gorąco, za tych, którzy będą ginąć, bo kiedy to się dziać będzie, nie chciałabym widzieć waszego wstydu i żalu z powodu zmarnowanych możliwości ratowania dusz ludzkich.

(Anna "Zaufajcie Maryi", wyd. Księży Marianów, Warszawa 1993)

Brak komentarzy: