29 grudnia 2008

...blisko Mojego Serca

Pan Jezus powiedział (30.06.2004) :
"Pragnę, abyś częściej była ze mną sam na sam, blisko Mojego Serca, oparta o Mnie i opowiadała Mi, co przeżyłaś, co ciebie cieszyło w ciągu dnia.
Pragnę, abyś mówiła Mi o swojej wdzięczności za łaski ode Mnie odebrane, abyś Mi się zwierzała ze swoich trosk i problemów, a potem abyś Mi je wszystkie oddawała.
Pragnę, abyś była ze Mną jak ufne dziecko i rozmawiała ze Mną tak prosto jak dziecko."

(Teresa Chomieniec MSC, Rozmowy z moim Panem,
tom II)

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Samotność w święta,w oddaleniu od rodziny i przyjaciół wyzwoliły mój smutek do tego stopnia, że w głebokim żalu błagałam Cię, Jezu, o wybaczenie... Aż oświeciłeś mnie prawdą, że tę samotność Ty właśnie chcesz wypełnić. I tak bardzo zapragnęłam zanurzyć się w Ciebie, że znów moją twarz rozjaśnił uśmiech radości. Trzeba wciąż nasłuchiwać Twojego głosu, aby nie zagluszyły go ni wrzask świata, ni cisza samotności... (n)