19 grudnia 2008

To dla was jestem pokorny

Jezus do Gabrieli Bossis (25 grudnia 1947):
„Zrozumiałaś łaskę Bożego Narodzenia?
Nie opuszczaj mojej Matki – ani Jej, ani Mnie – w każdym z Twoich czynów. …..
O, moje dziecko, zrozum, że My jesteśmy Twoim bogactwem, twoim powodzeniem, twoim zbawieniem. Przyjmij Nas w tym, co czynisz, tak jak się przyjmuje Siłę, Urok.
Uczyń nam ten zaszczyt, że Nas będziesz przenosiła ponad wszystkich swych przyjaciół, ponad wszystkie swoje cele i bądź wierna łasce, która cię wzywa do ścisłego zjednoczenia.
Czy sądzisz, że w Betlejem Józef mógł choć na chwilę zapomnieć o swoich dwóch Skarbach?
W jego sercu wszystko odnosiło się do Nich. Czyń tak samo.
Jakaż to radość dla ciebie służyć Dziecku-Bogu, najczulszemu z dzieci….
Przesiąknij moją pokorą małego Dziecka: to dla was jestem pokorny.”

(Gabriela Bossis, „On i ja”, tom 3, p.135, Michalineum 2008)
-nadesłane przez MP-

Brak komentarzy: