25 grudnia 2008

Przed żłóbkiem

Pan Jezus powiedział (28.12.2005) :
"Ja jestem Światłością.
Przybliż się do Mnie, dotykaj Mnie swoim sercem, oczami, dłońmi, ustami, przytul Mnie do swojego serca. Nie bój się.
Ta Maleńka Światłość nie oślepi, nie porazi ciebie, nie zawstydzi, nie oddali, nie upokorzy, lecz przeciwnie,
w Niej jest źródło ciepła i czułości.
Ta Światłość zaprasza, przyciąga miłującym gestem otwartych ramion.

Przybliż się do Mnie jeszcze bardziej.
W Maleńkiej Światłości jest ukryta tajemnica Mojej Miłości.
Maleńka Światłość to sama Miłość, która pragnie być kochana."

(Teresa Chomieniec MSC,
Rozmowy z Moim Panem, tom III)

1 komentarz:

tk pisze...

Ufność to odwaga przyjęcia Miłości.
To pokora potrzebowania Jej.
Ufne przyjęcie Pana Boga jest wiarą zastosowaną i rzeczywistym pokarmem duszy.
Od zgiełku świata, który mi Ciebie zasłania, wybaw mnie, Panie!
Twoje dziecięctwo i żłobek, cichość i pokora odbudowują mnie.
Bez Twojego dziecięctwa mniejsze były by szanse na moje człowieczeństwo.

-nikt-