11 stycznia 2009

...będziesz szczęśliwa

Pan Jezus powiedział:
" Gdy coś kosztuje ciebie, otwórz swoje serce dla Mnie i przyjmując to, co daję, to, co ciebie spotyka, powiedz Mi w swoim sercu, że Mnie kochasz, że to wszystko dla Mnie, że to twój znak miłości. Zobaczysz, jak będziesz szczęśliwa i wszystko stanie się możliwe, bo Mnie kochasz." ( 07.04.1999)

"Powtarzaj w sercu: "Teraz tę chwilę, te trudność przezywam dla mojego Zbawiciela". Zobaczysz, będzie łatwiej." (28.01.1999)

"Oddawaj Mi wszystko, co ciebie boli, na Drodze Krzyzowej i w Eucharystii. Ja przyjmuję. Otwieram swoje Serce na twoje cierpienie zawsze i przyjmuję też wtedy, gdy jeszcze nie powstała w tobie myśl, aby Mi to wszystko oddać. Ty siebie nie rozumiesz, ale Ja ciebie rozumiem dogłębnie." (04.01.1999)

"Ja ciebie poprowadzę przez burze i fale. Nie utoniesz, nie zagubisz się, nie utracisz pokoju serca ani radości, jeżeli wpatrzona we Mnie, pozwolisz Mi prowadzić siebie." (09.12.1998)

"Powtarzaj słowa "kocham Cię" w każdym cierpieniu." (14.09.1998)

(Teresa Chomieniec MSC, Rozmowy z moim Panem, tom I)

Brak komentarzy: