13 stycznia 2009

Patrz na Mnie oczami serca

Pan Jezus powiedział:
"Czy aż tak ważne jest to, co robisz i ile masz zadań? Najważniejsze, abyś była przy Mnie i kochała. Czy to jest chwila radosna, przyjemna, czy wymagająca, przykra, ty masz jedno zadanie - w każdej chwili kochać." (11.02.1999)

"Zawsze, gdy patrzysz na Mnie, będziesz miała siłę i światło. Patrz na Mnie oczami serca, a będziesz umiała żyć chwilą obecną." (16.05.1999)

"Pragnę abyś pod Moim kierownictwem uczyła się przyjmować każdą chwilę jako najlepszą okazję do zjednoczenia się ze Mną, do trwania w Mojej bliskości, w Moim Sercu.
Nie martw się, Ja wszystkiego ciebie nauczę. To nie twój wysiłek przyniesie owoce, lecz Moja łaska, Moja Krew. Potrzebuję tylko twojego zaufania." (25.03.1999)
(Teresa Chomieniec MSC, Rozmowy z moim Panem, tom I)

Brak komentarzy: