8 czerwca 2011

Uzdrowienie zranięn dzieciństwa

Zapraszamy do zapoznania się z etapami

Oto kilka fragmentów ze wprowadzenia do tematu:

* Ufam, że Panu Bogu zależy na uwolnieniu mnie od skutków moich zranień jako dziecka.

* Bóg pragnie mnie uzdrowić, ponieważ jest to dla mnie szansa otwarcia się na relację, osobistą relację dziecka z Ojcem.

* "Nasze życie duchowe będzie również od tego zależało, czy przyjrzeliśmy się naszym zranieniom. Inaczej nieuświadomione będą kształtować naszą pobożność."

* "Spróbujmy odszukać w sobie, zrozumieć i pokochać to maleńkie dziecko, które nie wyniosło ze swojego dzieciństwa podstawowej ufności - niewzruszonej pewności, że kochająca dłoń jest zawsze przy nim, że ona nie zniknie niespodziewanie i nigdy nie odrzuci.
Jest to bardzo ważny czynnik, który wpływa na kształtowanie naszego charakteru, a następnie - naszej osobowości.
U wielu z nas ten czynnik jest zdeformowany u podstaw."

*Może "przyplątać się " pokusa zwątpienia: czy jestem godzien, by Pan Bóg zechciał mnie uzdrowić?
Nieprzyjaciel, który miał swój udział w każdym moim zranieniu, próbuje przeszkadzać dziecku...

* Już za bardzo niedługo, kiedy na drodze uzdrowienia zacznę uświadamiać sobie, w świetle Bożej prawdy, skalę krzywdy, wyrządzonej mi przez Nieprzyjaciela w moich zranieniach - wtedy zrozumiem, dlaczego tak jemu zależało na tym, by mnie powstrzymać:
póki jestem w więzieniu moich zranień - nie ufam bliskim osobom. Najbliższą jest Pan Bóg. Więc Jemu nie ufam najbardziej.
Droga uzdrowienia zranień dzieciństwa
poprzez relację z Panem Bogiem.
http://drogazmaryja.blogspot.com/2011/06/etapy-drogi-uzdrowienia.html

Brak komentarzy: