5 stycznia 2011

Gdybyście wiedzieli, ile od was zależy...

8 XII 1991 r. Maryja mówi:
Teraz wy, dzieci (naród polski), stanowicie "awangardę" mojego Syna. Gdybyście wiedzieli, ile od was zależy... Mówiliście dzisiaj o tym, jak każdy z was stara się jak może zrobić ze swej strony coś dobrego lub chociażby w jakiś sposób pośredniczyć w tym dobru. Już powstaje zarys przyszłego waszego domu (Polski), chociaż widoczny on jest od Nas, w sferze duchowej. Wszystko, co dobrego powstaje w waszym kraju, ma we Mnie swoją Poręczycielkę. Bo Ja odpowiadam przed Bogiem za swój lud.
Przygotowywałam was długo, ale jakie wspaniałe mam plony. Jak piękna jest Wspólnota Polska w domu Pańskim i jakże liczna - dzięki temu, że pokochaliście Mnie i przybraliście z radością za Matkę. (cdn)

(Anna "Zaufajcie Maryi", s. 148; http://wiara.daiguo.com/doc/Zaufajcie_Maryi.zip )

Brak komentarzy: