21 stycznia 2011

Oddaję was w służbę Synowi mojemu

5 VI 1991 r. piaty dzień pielgrzymki Papieża w Polsce.
Modlimy się w pięć osób i zapraszamy do rozmowy Najświętszą Maryję Pannę. (cd)

Mówi Maryja:
Otrzymacie dary Ducha Świętego, które Ja sama będę w was rozwijać i które nie będą wam odebrane, dopóki nie przemienią was w dzieci Boże, służące Ojcu radośnie, gorliwie i z miłością. Nie obiecujemy tego wszystkim, a tylko tym, którzy są do miłości zdolni. Ale takich jest w waszym kraju miliony. A wśród nich, tak wielu będzie powracających w skrusze synów marnotrawnych. Pamiętajcie o nich i za nich się módlcie. Ten kocha goręcej, komu wiele odpuszczono. Będziecie świadkami tej duchowej przemiany.

Uklęknijcie dzieci, przyjmijcie moje błogosławieństwo na nadchodzący czas waszego odrodzenia. Zechciejcie je przyjąć w imieniu całej wspólnoty polskiej, jako że wy Mnie słyszycie.
Błogosławię was, dzieci, tulę do Serca i oddaję w służbę Synowi mojemu, któremu wspólnie będziemy usługiwać w Jego dziele ratowania świata.
Błogosławieństwo daje dla was i przez was całemu narodowi, a wy weźcie je i rozdawajcie razem z moimi słowami!
Przyjmijcie błogosławieństwo w Imię Boga Wszechmogącego w pełni Trójcy Świętej.

(Anna "Zaufajcie Maryi", s. 129; http://wiara.daiguo.com/doc/Zaufajcie_Maryi.zip )

Brak komentarzy: