11 marca 2010

"Tyś Matka sercem mi ukochana..."

.
Modlitwa Służebnicy Bożej Rozalii Celakówny (1901-1944) :

"Najświętsza Panno, z pierwszym dnia brzaskiem
Zwracam ku Tobie westchnienie moje,
Ty, coś odziana świętości blaskiem,
Zwróć ku mnie Oczy łaskawe Twoje.

Tyś Matka sercem mi ukochana,
Strzeż każdej chwili życia mojego,
Spraw, by me oczy w obliczu Pana
Były godnymi łask Syna Twego.

Przy Twoim Sercu niechaj bezpiecznie
Kwitnie lilija mej niewinności,
Od nieprzyjaciół broń mnie skutecznie,
Bądź moją Matką tu i w wieczności.

Wszystkich mi drogich polecam Tobie,
Daj całe życie przeżyć w miłości.
Gdy ciało moje już legnie w grobie,
Umieść mnie, Matko, w wiecznej radości."

("Rozalia Celakówna. Wyznania z przeżyć wewnętrznych", wyd. WAM, Kraków, 2009, s. 186.)

Tekst ten otrzymaliśmy od JM. Bóg zapłać!

Brak komentarzy: