31 grudnia 2010

Całe niebo patrzy na każdego z was

8 XII 1991 r. Mówi Maryja:
Wiecie już, dzieci, jak bardzo każde z was jest kochane, jak Syn mój i Ja liczymy się z wasza wolą i cieszymy się waszymi staraniami. A gdybyście wiedzieli, jak całe niebo patrzy na każdego z was w chwili waszych wyborów i decyzji, jak każdy wasz akt dobrej woli przechyla szale sprawiedliwości Bożej ku miłosierdziu, rozumielibyście jak wysoko Bóg ceni każdą ludzką istotę - stworzona z miłości i powołana do miłowania, a jednak w zupełności wolną. Pomyślcie o tym, ze każdy z was jest w istocie swojej chwałą swego Stwórcy i Ojca, A jak niewielu to rozumie... (cdn)

(Anna "Zaufajcie Maryi", s. 147; http://wiara.daiguo.com/doc/Zaufajcie_Maryi.zip )

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Modlitwa japońskiego współpracownika Matki Teresy z Kalkuty

"Panie,
kiedy jestem głodny, daj mi kogoś, kto łaknie pożywienia,
kiedy jestem spragniony, przyślij mi kogoś, kto chce pić,
kiedy jest mi zimno, ześlij mi kogoś, kogo bym mógł ogrzać,
kiedy jestem zmartwiony, daj mi kogoś do pocieszenia,
kiedy ciąży mi mój krzyż, daj mi dzielić krzyż z mym bliźnim,
kiedy jestem biedny, zaprowadź mnie do kogoś, kto jest w potrzebie,
kiedy nie mam czasu, daj mi kogoś komu mógłbym przez krótką chwilę pomóc,
kiedy jestem upokorzony, niech mam kogoś do chwalenia,
kiedy jestem zmartwiony, ześlij mi kogoś, z kim cieszyłbym się,
kiedy potrzebuję ludzkiego zrozumienia, daj mi kogoś kto potrzebowałby mego zrozumienia,
kiedy potrzebuję opieki, ześlij mi kogoś, o kogo mógłbym się troszczyć,
kiedy myślę tylko o sobie, skieruj moje myśli na innego człowieka.

Anonimowy pisze...

Kiedy jesteś smutna, to prawie zawsze znaczy, że myślisz tylko o sobie.