17 grudnia 2010

Pragnę dla was pełnej wolności

11 II 1990 r. Maryja mówi:
Pragnę dla was pełnej wolności, sprawiedliwości i radości: mogę wam to wyprosić, ale wy każdym swoim czynem deklarujecie, czy chcecie być pod moim berłem, berłem Królowej Miłosierdzia, czy tez pragniecie nadal pozostać w bagnie nieczystości, wrogości i nienawiści wzajemnej, nadal skłóceni, rozjątrzeni, szkodzący sobie wzajemnie, niszczący swoim postępowaniem przyszłość narodu polskiego, który może być z woli Boga narodem pokoju, królestwem moim.

Moje dzieci, wasza przyszłość jest w waszych rękach. Jeżeli rzeczywiście pragniecie mojej miłości i opieki, naśladujcie Jezusa. To będzie wasza odpowiedź. Jeszcze raz was wzywam do czynienia sobie wzajem miłosierdzia, bo według niego i wam będzie ono udzielone od Pana, Boga naszego.

Moje dzieci, jeśli zechcecie świadczyć czynem o Bogu, we wszystkim mieć będziecie moją pomoc, a razem będziemy w waszej ojczyźnie szykować drogę Panu.
Błogosławieństwo moje w imieniu Boga Wszechmogącego daję wam.

(Anna "Zaufajcie Maryi", s. 81-82; http://wiara.daiguo.com/doc/Zaufajcie_Maryi.zip )

Brak komentarzy: