15 września 2011

"Odpędzę od nich nieprzyjaciół..." (9)

"Moja córko!
Szczęśliwa śmierć św. Apostoła Jakuba zmusza mnie do przypomnienia przywileju, jakim obdarzył Mnie Najwyższy, gdy przedstawiłam Mu duszę tego apostoła.
Wtedy odwieczny Ojciec w obecności dworu niebiańskiego przemówił do mnie następującymi słowy:
"Moja ukochana Córko, niechaj wszyscy mieszkańcy nieba wiedzą: w celu wywyższenia mego Imienia, ku Twojej chwale i zbawieniu ludzi daję Ci moje królewskie słowo, że jeżeli śmiertelnicy w godzinie śmierci i za przykładem mego sługi Jakuba będą wzywać Cię gorąco i prosić Cie o pośrednictwo, skłonię się ku nim i spojrzę na nich dobrotliwie, otoczę ich opieką w niebezpieczeństwach ostatniej godziny. Odpędzę od nich nieprzyjaciół i udzielę im łask wspomagających, by mogli się oprzeć wrogom, jeżeli ze swej strony uczynią wszystko, by stać się godnymi łask. Ty przedstawisz Mi te dusze, które mają otrzymać z mej ręki szczodrobliwą nagrodę"

Za ten przywilej cały Kościół tryumfujący , a ja wraz z nim, wygłosiliśmy pieśń pochwalną i dziękczynna."

(Nauka Najświętszej Królowej niebios skierowana do czcigodnej Marii z Agredy
na zakończenie rozdziału LI "Pobyt Maryi w Efezie";
"Mistyczne Miasto Boże", Warszawa-Struga,"Michalineum", 2005, s. 303-304)

Brak komentarzy: